Zwrot / wymiana / reklamacje

ZWROTY - ODSTĄPIENIE OD UMOWY  

Otrzymany towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Zwracany towar nie powinien nosić żadnych śladów użytkowania, dlatego prosimy o zachowanie ostrożności podczas przymierzania obuwia. Rezygnacji możesz dokonać z całości zamówienia lub z jego części. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności. Należność za zakupiony towar zwrócimy Ci najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia odebrania przesyłki). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy.

Odeślij towar na adres:

Gloriuss Michał Wojtasiak Kielecka 67 42-470 Siewierz

Do przesyłki dołącz dowód zakupu i podpisany formularz zwrotu dostępny tutaj:          

 

Uwaga!

1. Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.

2.       Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.

3.       Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru.

4.       Nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem! Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.      

 

WYMIANY  

Aby wymienić towar złóż nowe zamówienie, a wymieniany produkt odeślij do naszej firmy w ramach zwrotu na adres:  

Gloriuss Michał Wojtasiak Kielecka 67 42-470 Siewierz  

Uwaga! Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, oraz nie będzie nosił śladów używania.      

 

REKLAMACJE  

W przypadku otrzymania towaru wadliwego lub uszkodzonego przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamację można zgłosić telefonicznie pod numerem 889815972 lub mailowo: sklep@gloriuss.pl gdzie otrzymasz dalsze instrukcje. Do reklamowanego produktu prosimy dołączyć formularz znajdujący się poniżej.

Odsyłając reklamowany produkt pamiętaj o starannym zapakowaniu i zabezpieczeniu go przed ewentualnym uszkodzeniem.      

Reklamowany towar należy wysłać na poniższy adres:  

Gloriuss Michał Wojtasiak Kielecka 67 42-470 Siewierz  

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Twojej reklamacji i powiadomimy Cię drogą mailową o jej rozpatrzeniu. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na Twoją korzyść naprawimy lub wymienimy reklamowany towar na pełnowartościowy. W przypadku braku towaru na wymianę zwrócimy Ci należność za odesłany towar najszybciej jak to możliwe (w ciągu 5 dni roboczych od momentu rozpatrzenia reklamacji). Należność za zwrócone towary wpłacimy na Twój rachunek bankowy.  

 

Uwaga! Reklamacji nie podlegają:            

- części wymienne obuwia tj. fleki lub wierzchniki,            

- starte lub przetarte spody obuwia,            

- uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),            

- niedopasowanie obuwia do stopy,            

- urwane lub uszkodzone w wyraźny sposób mechaniczny ozdoby (kokardki, guziczki, klamerki),            

- uszkodzone w sposób mechaniczny zamki błyskawiczne,            

- naturalne zużycie obuwia,            

- wady powstałe z braku odpowiedniej konserwacji obuwia (np. przemakanie obuwia),            

- farbowanie obuwia wynikające z nadmiernej potliwości stóp lub nadmiernego przemoczenia obuwia,            

- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,            

- wady powstałe na skutek prania obuwia w pralce,            

- plamy na obuwiu powstałe na skutek działania czynników zewnętrznych,            

- zapach obuwia.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel